למה אני כזה אוהב את יוטיוב

למה יוטיוב זה מנוע חיפוש חזק מאד?

כשם שניתן לקדם בפייסבוק, באינסטגרם ובשאר הפלטפורמות האינטרנטיות, ככה גם קידום ערוץ יוטיוב עסקי הוא אפשרי. בכדי לבצע קידום ביוטיוב בצורה הנכונה, לרוב אתם תצטרכו מומחים לקידום אתרים אשר מכירים גם את מנוע החיפוש של יוטיוב. בואו נבין במה מדובר.

אם בשנים עברו הסתפקנו בצפייה בטלוויזיה כדי להיחשף לעולם, כיום יש את YOUTUBE. למעשה, כנראה שערוצי היוטיוב למיניהם רק מאפשרים לאנשים להגדיל עוד ועוד את החשיפה שלהם. ואם זה כך, כמובן שיש צורך להשתמש ביוטיוב גם לצרכים עסקיים. בואו נבין כיצד פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי משפיעה על העסק. ספוילר: ההשפעה ניכרת אם מקדמים נכון את הערוץ.

פרסום ביוטיוב לעסקים קטנים וגדולים – כיצד ישפיע על העסק?

מעוניינים להתחיל פרסום ביוטיוב לעסקים קטנים וגדולים? אולי מחפשים אחר חברת קידום אתרים שעוסקת גם בתחום של קידום ביוטיוב? כך או כך, כנראה שיש לכם מסר להעביר לעולם ואתם רוצים לקדם את זה. ואם זוהי התמונה, כנראה גם שאף אחד לא צריך לספר לכם על הכוח האדיר שיש בפתיחת ערוץ יוטיוב.

אבל בכל זאת, בואו נעבור על כמה יתרונות שיש ביוטיוב וכיצד ניתן לרתום אותם למרכבה העסקית שלכם. לא פעם, אנשים בטוחים כי קידום ביוטיוב יוביל אותם לתוצאות מרחיקות לכת. וזה נכון במקרים לא מעטים, אבל חשוב להבין שיש לקדם נכון את הערוץ. במילים אחרות, פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי אמנם זה רעיון מצוין, אבל צריך לדעת כיצד לנהל ולשווק את הערוץ.

השפעות של פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי וקידום שלו בצורה מקצועית

אם תחליטו שאתם פותחים ערוץ יוטיוב עסקי ולא תנסו למנף אותו, אל תצפו לקסם שיגיע מהשמיים ויהפוך את הערוץ למצליח. בסופו של דבר, קידום ערוץ יוטיוב מצריך גם ידע וניסיון בתחום של קידום אתרים. ואם שאלתם את עצמכם איך לקדם ערוץ יוטיוב בצורה נכונה, חשוב להבין כיצד קידום יוטיוב מתקשר לקידום אתרים.

אמנם לפתוח ערוץ ביוטיוב זה דבר אחד, אבל לקדם אותו זה דבר אחר לגמרי. למעשה, ישנן לא מעט פעולות בעולם של קידום אתרים אשר עשויות לקדם ערוץ יוטיוב בהצלחה. למשל, ניתן לבנות מערכי לינקים אשר יגבירו את החשיפה של הגולשים לערוץ העסקי. בשורה התחתונה, בזה זה מסתכם – במשיכת טראפיק.

איך לפתוח ערוץ עסקי ביוטיוב וכיצד העסק יושפע מכך?

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע לפתוח ערוץ יוטיוב עסקי, אתם כנראה עדיין לא מודעים לכוח שיש בערוצים אלו. ערוצים אלו לא בכדי נהפכו לפופולאריים כל כך. אנשים בימינו אוהבים אותנטיות, אוהבים לראות מול המסך את דבר המפרסם.

מאחר שאתר יוטיוב התפרסם כבר ברוב חלקי העולם (אולי חוץ מצפון קוריאה), זוהי בעצם הדרך האולטימטיבית למשול לקוחות מכל נקודה ונקודה בגלובוס. יש לכם לקוחות ישראלים פוטנציאליים בחו"ל? אתם תוכלו להגיע אליהם בצורה כל כך ממוקדת, עד שאתם פשוט לא תאמינו ליעילות המטורפת הזאת. בואו ניתן דוגמה.

כיצד פתיחת ערוץ עסקי ביוטיוב תגדיל חשיפה ללקוחות פוטנציאליים

נניח שאנחנו מוכרים תשמישי יודאיקה ואנחנו מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלנו אל מעבר לאוקיינוס. ובואו נניח שאנחנו מעוניינים להתרחב אל אירופה. במקרה זה, אנחנו נוכל להיעזר ביוטיוב בכדי למקד את הפרסום שלנו באזורים ספציפיים. למשל, לפרסם סרטונים אשר נוגעים לערים ספציפיות באירופה.

לאחר שפותחים ערות יוטיוב עסקי, חשוב גם לקדם ולשווק אותו. למעשה, זה ממש לא מספיק לשתף את הערוץ בפלטפורמות כמו פייסבוק או אינסטגרם. אם אתם כבר הולכים על שיווק בפייסבוק עבור ערוץ עסקי ביוטיוב, צריך לעשות אותו ממומן.

חשוב לערוך קמפיין פרסום ביוטיוב באופן יצירתי וממגנט טראפיק

בסופו של דבר, הגולשים כבר נחשפו לכל כך הרבה סוגים שונים של פרסומים, עד שחשוב לדעת כיצד "ללכוד" אותם. בימינו צריך לדעת כיצד לבנות מסע פרסום, או קמפיין פרסום ביוטיוב לצורך העניין. אם אתם מעוניינים לצלוח את התהליכים האלו בצורה מדויקת, יש דרכים לעשות זאת.

קידום ביוטיוב יאפשר לכם לקחת את הסרטונים שלכם ואת הדף העסקי צעד אחד קדימה. מעבר ליוטיוב, ישנן גם פלטפורמות שונות שניתן להיעזר בהן בימינו, כמו למשל פלטפורמת טיקטוק. יחד עם זאת, חשוב להבדיל ולהבחין בין טיקטוק ליוטיוב.

איפה כדאי לי לפרסם? בטיקטוק או ביוטיוב?

אמנם גם טיקטוק וגם יוטיוב הן פלטפורמות מבוססות סרטונים, אבל קהל היעד בכל פלטפורמה הוא שונה למדי. למעשה, נהוג לציין כי פלטפורמת טיקטוק פונה אל קהל יעד הרבה יותר צעיר מאשר קהל היעד בפלטפורמת יוטיוב. אבל, וזה אבל גדול, זה לא אומר שאתם צריכים לרדת מהעניין של פרסום וקידום בטיקטוק. למעשה, זו יכולה להיות פלטפורמה מאוד פורייה עבור משיכת קהלי יעד צעירים.

בין אם אתם מעוניינים לקדם ערוץ יוטיוב עסקי או פרופיל טיקטוק, חשוב לעשות זאת נכון. אתם צריכים לזכור שהעין האנושית כבר נחשפה לכל סוגי הפרסום כמעט. אם לא עושים דברים נכון ומשווקים בצורה מדויקת, הסיכויים לצלוח את התחרותיות העזה הם נמוכים.

הגדלת חשיפה: קמפיין בפייסבוק שנועד לקדם ערוץ יוטיוב 

כל עוד אתם צריכים לקדם ערוץ עסקי ביוטיוב, חשוב לזכור כי רבים וחכמים כמוכם עושים את אותו הדבר. וככל שתחום העיסוק הוא תחרותי יותר, ככה בעצם צריך להשקיע מאמצי קידום ביוטיוב – גדולים יותר. אבל אל-חשש, את הפירות אתם תוכלו לקצור לאחר תקופה יחסית קצרה. בניגוד לקידום אתרים אורגני, קידום ביוטיוב הוא בדרך כלל תהליך קצר יותר. למשל, אם תפצחו בקמפיין פייסבוק שנועד לקדם ערוץ יוטיוב עסקי, אתם תוכלו לפעמים להגדיל במיידי את קצב החשיפה שלכם.

אהבתם? מוזמנים לכתוב לי מה דעתכם

שרון שמואל דיגיטל